Nowości

Zdalny certyfikat do autoryzacji e-ZLA
21-05-2018
Podpisujesz e-zwolnienia przy pomocy certyfikatu z ZUS? Jeśli tak, to koniecznie wgraj go do programu jako „certyfikat zdalny”. Dzięki temu będziesz mógł autoryzować e-ZLA z dowolnego komputera, na którym się zalogujesz – bez koni ...
Podpisujesz e-zwolnienia przy pomocy certyfikatu z ZUS? Jeśli tak, to koniecznie wgraj go do programu jako „certyfikat zdalny”. Dzięki temu będziesz mógł autoryzować e-ZLA z dowolnego komputera, na którym się zalogujesz – bez konieczności instalacji certyfikatu w systemie Windows. Aby wgrać certyfikat jako zdalny, przejdź do edycji profilu, zakładki „Narzędzia wizyty”, rubryki „Podpis elektroniczny”. Kliknij w zielony przycisk z napisem „Prześlij nowy certyfikat”, wybierz plik pfx zawierający Twój osobisty certyfikat i wprowadź hasło, którym go zabezpieczono. Certyfikat, który prześlesz, pozostanie na serwerze w zaszyfrowanej formie.
Nowa metoda autoryzacji e-ZLA
20-12-2017
W Gabinecie drWidget jest już dostępna nowa metoda autoryzacji e-ZLA: poprzez certyfikat z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Już dziś pobierz swój osobisty certyfikat z portalu PUE ZUS, by szybko i wygodnie podpisywać elektroniczne ...
W Gabinecie drWidget jest już dostępna nowa metoda autoryzacji e-ZLA: poprzez certyfikat z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Już dziś pobierz swój osobisty certyfikat z portalu PUE ZUS, by szybko i wygodnie podpisywać elektroniczne zwolnienia, a także inne dokumenty, takie jak ZUS FZLA, AZLA, UZLA oraz ZUS PR-4. Certyfikat ważny jest przez 5 lat. Sprawdź, jak go uzyskać – szczegółową instrukcję znajdziesz w „Ustawieniach placówki”, zakładce „Zarządzaj”, rubryce „e-ZLA”.
Zgłaszanie braków w Bazie Leków
27-11-2017
Od niedawna można zgłaszać braki w Bazie Leków, dostępnej w Gabinecie drWidget. Jeśli zatem nie znajdziesz w naszej bazie konkretnego, interesującego Cię produktu leczniczego, to koniecznie poinformuj nas o tym fakcie. Formularz z ...
Od niedawna można zgłaszać braki w Bazie Leków, dostępnej w Gabinecie drWidget. Jeśli zatem nie znajdziesz w naszej bazie konkretnego, interesującego Cię produktu leczniczego, to koniecznie poinformuj nas o tym fakcie. Formularz zgłoszeniowy zamieściliśmy w module Recepty. Kliknij w przycisk „Zgłoś brakujący lek”, wypełnij formularz i wybierz „Wyślij”. Dziękujemy za każde zgłoszenie.
Szybkie dodawanie stałych leków
19-05-2017
Gdy lekarz wystawia receptę, może dodać zapisane na niej leki jako stałe - do karty pacjenta. Pozwala to uniknąć ponownego ich wyszukiwania w bazie leków przy kolejnej wizycie. Dotychczas dodanie leków jako stałych wymagało zapisa ...
Gdy lekarz wystawia receptę, może dodać zapisane na niej leki jako stałe - do karty pacjenta. Pozwala to uniknąć ponownego ich wyszukiwania w bazie leków przy kolejnej wizycie. Dotychczas dodanie leków jako stałych wymagało zapisania oddzielnie każdego z nich. Teraz jest to szybsze i prostsze: wystarczy jedno kliknięcie - w zielony przycisk „Dodaj wszystkie leki jako stałe leki pacjenta”, widoczny przy każdej wystawionej recepcie.
Drukowanie informacji o wizycie
19-05-2017
W razie potrzeby lekarz może wydrukować pacjentowi informacje o wizycie. W tym celu wystarczy (z poziomu wizyty) kliknąć w symbol drukarki, widoczny w prawej górnej części ekranu, a następnie wybrać określone elementy do wydruku ( ...
W razie potrzeby lekarz może wydrukować pacjentowi informacje o wizycie. W tym celu wystarczy (z poziomu wizyty) kliknąć w symbol drukarki, widoczny w prawej górnej części ekranu, a następnie wybrać określone elementy do wydruku (np. Karta wizyty, Zalecenia). Jest też możliwość pobrania plików w formacie PDF.
Edytor formularzy
05-08-2016
W panelu administracyjnym, w zakładce „Edytor formularzy”, znajduje się kilkadziesiąt gotowych wzorów różnych dokumentów. W każdej chwili można także stworzyć własny, dowolny formularz, korzystając z intuicyjnego edytora. W tym ce ...
W panelu administracyjnym, w zakładce „Edytor formularzy”, znajduje się kilkadziesiąt gotowych wzorów różnych dokumentów. W każdej chwili można także stworzyć własny, dowolny formularz, korzystając z intuicyjnego edytora. W tym celu wystarczy wybrać przycisk „Dodaj formularz”. Edytor prowadzi przez kolejne etapy tworzenia dokumentu - od wybrania nazwy, przez wstawienie tekstu, dodanie elementów graficznych po usuwanie elementów i cofanie zmian